Say No !

Assalamualaikum,, hai awok awok awok dan awok !

seriously mmg dpt sakit jantung,,
byle dpt thu,, masuk asrama,, isnin ni?
what?! mmg gyle !! 
mmg aku x nak masuk asrama !!
why?
sbb asrama tu seram !
ade harimau, ade hantu, ade beruk,,
dan sebagai nye ~
wuhhu seram ~
seriusly x nak packing brang !
otak full dgn perkataan 'STRESS wo !'
 otak aku tepu gyle ! 
xleh nak fikir dh,,
packing brg mcm org gyle !~

mcm nilah aku,, masa main lappy,
serius ! bengang wo ! 
xde mud langsung nak maen fb and twitter ! 
bengang !

aku stress gyle tahu x???!!!
tgk muke aku dh serabut dh !! 
hehehhe
xdelah serabut smpai mcm ni skali,,
over lah ~


 aku snggup melutut dkt mak ayah ak,,
kalo boleh aku nak jd pelajar luar !
tp apakan daya,,
mak ayah aku x kasi !
cis kek strawberry tul !


serius stress ! ya ALLAH make me peacefull,,
 serius x leh fikir dh ~

nnty sudy mcm ni,, otak x leh fikir!
exam exam ! pbs pbs ! 
nape lah muhyidin yasin ni bijak sgt?!
srius ly sape ade 6bor fon dye?
dye gune fon public ek? hahaha


otak aku kian tepu,, dh xleh fikir pape,, 
dh x thu nak pack barang ape,,
barang bnyk sgt
kalo boleh nak je angkut smua!
cin kek tul !

comeyh x? hah ni muke stress aku,,
otak aku tepu gyle dh ni !
xleh fikir pape dh,,
esok masuk asrama,, 
x sempat nak siapkan cerpen tu,
really sory oh !
 otak stress smpai tak jalan !
ya ALLAH,, kau kuatkan imanku, tabahkan aty ku,,
 tinggi kan kesabaranku untuk menghadapi ujianMu,
 sesungguhnya tiada yg lebih hebat drpd kekuasaan Mu,
, tiada yg lebih sempurna selain syurga Mu,,

the worst thing is the best thing,

masuk asrama dgn Bismillah ^_^

k bye !

ukhuwah fillah abadan abada~

3 comments:

Mzba's blog said...

hey hye :) done follow u :) hehe

Unknown said...

kuatkan semangat..sonok ape duk asrama..cume takut aje la..coz byk sangt citer seram...urghhh

Gadis Iman said...

hahaha,, Qaseh Mummy,, yerp,, bnyk sgt kan?

Mr Purple ,, thnx follow,